Här registrerar du om du vill returnera något till oss. Du behöver ange ordernumret på den beställning du vill returnera varor ifrån och ange den e-postadress du använde när du gjorde beställningen. Vänligen notera att du inte kan registrera reklamationer här. Kontakta vår kundtjänst för att öppna ett reklamationsärende.
Var uppmärksam på att du i sista steget skriver ut returfraktsedeln själv. Du behöver därför registrera din retur från en enhet som har en skrivare kopplad till sig. Alternativt kan du ladda ner returfraktsedeln som pdf och maila till en annan enhet som har tillgång till skrivare.
Här anger du vilka varor du vill returnera, hur många av varje artikelnummer du vill returnera och varför du returnerar dem.
Bocka i kryssrutan till vänster om artikelnumret och produktnamnet om du vill markera att du ska returnera denna produkt.
Kontrollera i listan härunder att den retur du registrerar överensstämmer med de produkter du returnerar till oss. Kontrollera också att antalet stämmer. Gå tillbaka ett steg om du måste ändra något. Om allt stämmer klickar du på "Bekräfta retur".
Artikelnummer | Produktnamn | Antal i retur | Anledning för retur |
---|
Tack för att du registrerat din retur elektroniskt.
Nu behöver du skriva ut returfraktsedel och returföljesedel om du inte har kvar den som vi skickade tillsammans med din leverans. Returföljesedeln behöver vi för att veta vem returen kommer ifrån och den ska ligga tillsammans med kläderna som du returnerar inuti påsen. Om vi inte vet vem en retur kommer ifrån så kan vi inte återbetala pengar för returen.
Returföljesedel skriver du ut genom att klicka på knappen "Skriv ut returföljesedel".
När du klickar på knappen "Skriv ut returfraktsedel" kommer du till ett formulär där du fyller i dina uppgifter och skriver ut en returfraktsedel. Lämna sedan in returen till ett ombud för den transportör som står på returfraktsedeln.
Var säker på att du skrivit ut returföljesedel och returfraktsedel innan du stänger detta fönster. Det är inte möjligt att komma tillbaka till detta fönster efter du stängt det.
OBS! Transport- och behandlingstiden för returer är 5-10 arbetsdagar från det returen lämnas in till ett ombud. Om du har betalat med Klarna måste du kontakta Klarna och be om förlängd betaltid, annars kommer fakturan att förfalla innan returen kommer fram till oss.